Kuidas kujuneb koristusteenuse hinnakiri ja mis on miinimumhinnad?
TP Kinnisvarahooldus pakub koristusteenuseid äriklientidele nii büroodes, kontorites, kaubanduspindadel, ladudes, tootmispindadel, restoranides kui ka tervishoiuasutustes.
Koristusteenuse hinnakiri sõltub paljudest faktoritest – koristatava pinna materjalidest ja suurusest, mööbli paiknemise tihedusest ja eripärast, ruumide otstarbest, inimeste arvust ja asukohast, erisoovidest. Samuti sellest, kas koristust soovitakse kaks, kolm, viis või seitse korda nädalas.
Selles postituses räägime lähemalt, kuidas kujuneb ja mida sisaldab professionaalse puhastusfirma koristusteenuse hinnakiri, kuidas erinevaid hinnapakkumisi omavahel võrrelda ning mis on miinimumhinnad, millega arvestada.
Milliseid koristusteenuseid TP Kinnisvarahooldus pakub?
Erinevad puhastustööd hõlmavad endas siseruumide koristust, eripuhastustöid (vaipade süvapuhastus, põrandate süvapesu ja vahatamine, akende ja klaaspindade pesu, pehme mööbli puhastus, põrandate hooldusõlitamine, desinfitseerimine, fassaadipesu), välipuhastus (kojameheteenus, muru niitmine ja trimmerdamine, lumekoristus ja libedusetõrje), parkimismajade puhastus, prügikonteineri rent ning lisateenused. Tutvu lähemalt TP Kinnisvarahoolduse pakutavate puhastusteenustega.
Millised tegurid mõjutavad koristusteenuse hinnakirja?
Räägime lähemalt, mida siseruumide koristusteenuse hinnakiri endas sisaldab:
Esmane analüüs ja soovide kaardistamine
Iga endast ja kliendist lugupidav puhastusteenuseid pakkuv firma tuleb alati enne pakkumise tegemist uue objektiga tutvuma. Vaid nii võid olla kindel, et kõik sinu soovid saavad ära kuulatud ja üles märgitud ning pakkumine võtab arvesse ka sinu ruumide eripära.
Ruumi suurus ja ülesehitus
Ruutmeetrid ei näita peaaegu mitte midagi ja reeglina ainult sellest hinnapakkumise tegemiseks ei piisa. Esmalt tuleb vaadata seda, kas tegemist on avatud kontori või kabinettide süsteemiga. Sellest sõltub, kui kiiresti suudab koristaja kogu pinna üle käia. Avatud kontoris käib see kiiremini, kabinetist kabinetti liikumine võtab kauem.
Põrandakatte olemus
Palju sõltub ka põrandast. Kui see on kõva (parkett, laminaat, PVC või nt kivi), kulub puhastusele vähem aega. Vaipkate on nõudlikum, kuna võrreldes mopiga liigub koristaja tolmuimejaga edasi aeglasemini.
Mööbli olemus
Koristusteenuse hinnakirja mõjutab suuresti ka kontorimööbel. Kui see on lumivalge või süsimust, nõuab see erilist tähelepanu ja sagedast kohtpuhastust, sest mõlemat tooni pindadelt paistavad väikseimadki plekid hästi kätte. Kui tegemist on musta kõrgläikelise mööbliga, on asi veelgi keerulisem. Iga viimne kui näpujälg tuleb koristamise käigus maha nühkida.
Mida rohkem pehmet mööblit kontoris on, seda rohkem aega koristajal seal kulub. Mõistagi lepitakse pehme mööbli puhastuse sagedus aegsasti kokku, kuid juuksekarvade ja tolmu eemaldamine võtab aega. Kui kontoris käib ka lemmikloomi, on seegi faktor, mis hakkab hinnapakkumist mõjutama.
Erisoovid
Pakkumist tehes võtab koristusfirma arvesse kõiki sinu soove. See tähendab, et kui otsid täit mugavust, siis seda sulle ka pakutakse, ent siis kajastub see ka hinnas. Kindlasti tahetakse teada, kas puhastamist vajavad ainult töölauad või ka monitorid, klaviatuurid ning hiired. Kas köögis tuleb võtta lihtsalt tolmu või peaks puhastusteenindaja ära pesema ka külmkapi ja mikrolaineahju sisemuse? Kas ka nõudepesumasina käivitamine ja tühjendamine on koristaja ülesanne? Mis kohvimasinast saab?
Kõik sellised nüansid on üksikult võttes pisiasjad, kuid kokku annavad päris suure ajakulu, mis kajastub lõpuks ka pakkumises. Kõige enam mõjutavadki hinnapakkumist just kliendi erisoovid.
Erilised materjalid
Mida edumeelsem ja kaasaegsem ettevõte, seda suuremat rõhku pannakse ka kontori sisekujundusele. Kasepuust postid, samblaga kaetud seinad, murupõrandad, rohelised taimesalud – see kõik on äge vaadata, aga äärmiselt keeruline hooldada. Ja kallis, sest nõuab koristajalt lisaaega.
Koristaja ruum ja transport
Kui kontoris ei ole koristaja jaoks eraldi ruumi (kus vahetada riideid, kuhu jätta koristustarbed ning kus loputada lappi, pesta moppe jne), põhjustab seegi lisakulu. Sel juhul peab puhastusteenindaja objektile tulles kõiki tarvikuid endaga kaasas tassima. Ühistransport on välistatud, kuid autoga liikumine tähendab taaskord suuremaid kulusid.
Kuidas koristusteenuse hinnakirja analüüsida ning erinevaid pakkumisi omavahel võrrelda?
Oluline on see, et kui asud erinevaid hinnapakkumisi omavahel võrdlema, siis vaata lõpphinnale lisaks ka pakkumise sisse. Kui mõni pakkumine tundub teistest oluliselt odavam, siis võib juhtuda, et koristust pakutakse näiteks viie korra asemel kolm korda nädalas. Ka tehtavate tööde nimekiri on sel juhul ilmselt palju lühem. Või ei võeta arvesse ruumide eripärasid. Lühidalt: kui miski tundub ebamõistlikult odav ja ahvatlev, kaasnevad sellega kindlasti mingid agad.
Hea soovitus on pakkumise teinud müügimehelt otse küsida, millest pakkumine koosneb ja miks on hind selline nagu see on. Usu, see pakkumine ei sisalda „õhku“ või üüratut kasumit. Tõenäoliselt on tegemist lihtsalt väga hea, põhjaliku ja kvaliteetse teenusega.
Koristusteenuse hinnakiri: mis on miinimumhinnad?
Siseruumide koristusteenuse puhul paraku ühest vastust sellele küsimusele ei ole. Miinimumhinda raske öelda, kuna hind sõltub väga mitmest tegurist. Nagu enne välja tõime, siis see sõltub koristatava pinna materjalidest ja suurusest, mööbli paiknemise tihedusest ja eripärast, ruumide otstarbest, inimeste arvust ja asukohast, erisoovidest ning koristamise tihedusest. Hind sisaldab ka koristaja palka, puhastusvahendite kulu ja transpordikulu. Hinnapakkumise tegemiseks on meil vaja teada kliendi soove ja vajadusi, kuid iga klient on erinev, mistõttu on keeruline ühest hinda öelda.
Eripuhastustööde puhul on miinimumhinda lihtsam paika panna, kuid siiski sõltub lõplik hinnapakkumine mitmest tegurist. Koristusteenuse hinnakiri sõltub tööde liigist ja mahust ning lisaks sisaldab see koristaja palka, puhastusvahendite kulu ja transpordikulu. Eripuhastustööde puhul võib arvestada miinimumhinnaga 100-150€.
Kui soovid konkreetset hinnapakkumist, siis kirjuta või helista meile.
Telli professionaalne puhastusteenus TP Kinnisvarahooldusest
TP Kinnisvarahoolduses aitame ettevõtteid ja kinnisvaraomanikke igapäevaste ning erakorraliste puhastusteenuste ja hooldusteenuste korraldamisel. Meil on üle 24 aasta kinnisvara korrashoiu kogemust. Mugav on tellida kõik kinnisvara hoolduse ja heakorraga seonduvad teenused ühest ettevõttest. Võta meiega ühendust ja leiame koos sulle sobiva puhastusteenuse lahenduse.