fbpx

Siseruumide koristusteenus

TP Kinnisvarahooldus pakub koristusteenuseid nii büroodes, kontorites, kaubanduspindadel, ladudes, tootmispindadel, restoranides kui ka tervishoiuasutustes.

Koristusteenus minimaalselt  kaks korda nädalas tagab puhtad ning esinduslikud ruumid. Koristusteenuse sagedus sõltub kliendi spetsiifikast ning ruumide kasutuse intensiivsusest. 

Koristusteenust osutatakse peamiselt väljaspool kliendi tööaega, kas varahommikul või õhtul. Lähtuvalt kliendi spetsiifikast võib koristus toimuda ka kliendi tööajal.

Küsi pakkumist

Kirjuta meile millist teenust soovid. Vastame tööpäeva jooksul. Kui sa omale sobivat teenust ei leidnud, võta meiega ühendust ning leiame lahenduse!

Miks eelistada koristusfirmat?

Firmast olenevalt sobib ühele oma koristaja palkamine, teisele aga koristusteenuse sisse ostmine, kuigi ettevõtted on hakanud järjest enam eelistama koristusfirma poolt pakutavat teenust. Viimasel ajal on süvenenud trend anda oma koristajad üle puhastusteenuste pakkujale, kes suudab teenust osutada efektiivsemalt ja töötajaid paremini rakendada.

Koristusteenuse sisse ostmine sobib ettevõtetele, kes soovivad keskenduda vaid oma põhitegevusele ning kes vajavad uute põrandakattematerjalide vms pärast professionaalset teenust.
Samuti sobib koristusteenus firmadele, mille vajadused ja tööde maht võivad aja möödudes muutuda. Lisaks vähendab teenuse ostmine võimalikke riske – koristaja haigestumise või puhkuse korral leiab koristusfirma koolitatud asendaja.

Oma koristaja sobib aga paremini ettevõtetele, kus on olemas koristusvaldkonnas pädevad juhid ja töötajad, kes saavad igal aastal erialast koolitust.

Koristusteenuse hind

Ühest vastust sellele küsimusele ei ole. See sõltub paljudest faktoritest –koristatava pinna materjalidest ja suurusest, mööbli paiknemise tihedusest ja eripärast, ruumide otstarbest, inimeste arvust ja asukohast. Samuti sellest, kas koristust soovitakse kaks, kolm, viis või seitse korda nädalas. 

Millest koristusfirma hinnapakkumine koosneb

Iga endast ja kliendist lugupidav puhastusteenuseid pakkuv firma tuleb alati enne pakkumise tegemist uue objektiga tutvuma. Vaid nii võid olla kindel, et kõik sinu soovid saavad ära kuulatud ja üles märgitud ning pakkumine võtab arvesse ka sinu ruumide eripära. Aga millest siis hind sõltub?

Ruutmeetrid ei näita midagi

Või siis peaaegu mitte midagi. Kui sinu ruum on lihtsalt üks ristkülik ja praktiliselt tühi, on ehk tõesti võimalik lähtuda pelgalt põrandapinna suurusest. Reeglina sellest ei piisa. Esmalt tuleb vaadata seda, kas tegemist on avatud kontori või kabinettide süsteemiga. Sellest sõltub, kui kiiresti suudab koristaja kogu pinna üle käia. Avatud kontoris käib see kiiremini, kabinetist kabinetti liikumine võtab kauem.

Palju sõltub ka põrandast. Kui see on kõva (parkett, laminaat, PVC või nt kivi), kulub puhastusele vähem aega. Vaipkate on nõudlikum, kuna võrreldes mopiga liigub koristaja tolmuimejaga edasi aeglasemini.

Loeb ka mööbel

Teine väga suur mõjur on kontorimööbel. Kui see on lumivalge või süsimust, nõuab see erilist tähelepanu ja sagedast kohtpuhastust, sest mõlemat tooni pindadelt paistavad väikseimadki plekid hästi kätte.

Kui tegemist on musta kõrgläikelise köögimööbliga, on asi veelgi keerulisem. Iga viimne kui näpujälg tuleb koristamise käigus maha nühkida. Paraku läheb puhas mööbel taas ruttu mustaks. Nii võib juhtuda, et kui pärast koristaja lahkumist on kontoris veel mõni hiline kohvijooja, on kapid hommikuks taas näpujälgi täis.

Mida rohkem pehmet mööblit kontoris on, seda rohkem aega koristajal seal kulub. Mõistagi lepitakse pehmemööbli puhastuse sagedus aegsasti kokku, kuid juuksekarvade ja tolmu eemaldamine võtab aega. Kui kontoris käib ka lemmikloomi, on seegi faktor, mis hakkab hinnapakkumist mõjutama. Näiteks üliarmsad Jack Russeli tõugu koerad oma nõelkarvadega panevad iga koristaja ohkama.

Mugavus maksab – ka koristamisel

Pakkumist tehes võtab koristusfirma arvesse kõiki sinu soove. See tähendab, et kui otsid täit mugavust, siis seda sulle ka pakutakse, ent siis kajastub see ka hinnas. Kindlasti tahetakse teada, kas puhastamist vajavad ainult töölauad või ka monitorid, klaviatuurid ning hiired. Kas köögis tuleb võtta lihtsalt tolmu või peaks puhastusteenindaja ära pesema ka külmkapi ja mikrolaineahju sisemuse? Kas ka nõudepesumasina käivitamine ja tühjendamine on koristaja ülesanne? Mis kohvimasinast saab?

Kõik sellised nüansid on üksikult võttes pisiasjad, kuid kokku annavad päris suure ajakulu, mis kajastub lõpuks ka pakkumises.

Disain on kulukas

Mida edumeelsem ja kaasaegsem ettevõte, seda suuremat rõhku pannakse ka kontori sisekujundusele. Kasepuust postid, samblaga kaetud seinad, murupõrandad, rohelised taimesalud – see kõik on äge vaadata, aga äärmiselt keeruline hooldada. Ja kallis, sest nõuab koristajalt lisaaega.

Veel üks lisanüanss – kui kontoris ei ole koristaja jaoks eraldi ruumi (kus vahetada riideid, kuhu jätta koristustarbed ning kus loputada lappi, pesta moppe jne), põhjustab seegi lisakulu. Sel juhul peab puhastusteenindaja objektile tulles kõiki tarvikuid endaga kaasas tassima. Ühistransport on välistatud, kuid autoga liikumine tähendab taaskord suuremaid kulusid.

Hinnapakkumised - võrdle võrreldavat

Oluline on see, et kui asud erinevaid hinnapakkumisi omavahel võrdlema, siis vaataksid lõpphinnale lisaks ka pakkumise sisse. Kui mõni pakkumine tundub teisest oluliselt odavam, siis võib juhtuda, et koristust pakutakse näiteks viie korra asemel kolm korda nädalas. Ka tehtavate tööde nimekiri on sel juhul ilmselt palju lühem. Või ei võeta arvesse ruumide eripärasid. Lühidalt: kui miski tundub ebamõistlikult odav ja ahvatlev, kaasnevad sellega kindlasti mingid agad.

Hea soovitus on pakkumise teinud müügimehelt otse küsida, millest pakkumine koosneb ja miks on hind selline nagu see on. Usu, see pakkumine ei sisalda „õhku“ või üüratut kasumit. Tõenäoliselt on tegemist lihtsalt väga hea, põhjaliku ja kvaliteetse teenusega.